пятница, 24 мая 2013 г.

Сорт капусти екстра

На квашення я саджу зазвичай сорт «Доброводская», і він мене цілком влаштовує: качани виростають величезні і дуже смачні. Із ранніх сортів віддаю перевагу гібриду «Трансферт» (сію з десяток насіннячок - кожне в окремий стаканчик). А от коли заходить мова про капусту, призначеної для зберігання, на думку спадає тільки «Амагер». Але мені хотілося чогось новенького. Пройшлася вздовж лотків з насінням - і просто розгубилася: стільки сортів, нових назв, навіть не знаєш, що вибрати. Вирішила запитати у продавщиці, і вона мені порадила взяти сорт «Екстра». Я купила насіння рекомендованого сорту і вирішила подивитися, що з цього вийде.
Сорт капусты экстраНасіння, призначені для вирощування розсади капусти пізніх сортів, я висаджую в маленький (метр на метр) холодний парничок (ящичок, укритий плівкою). Посіяла я капусту в кінці квітня - початку травня, а наприкінці місяця у мене вже була міцна, кремезна розсада.Вирощування йшло досить традиційним способом: садила в лунки, поклавши туди дві жмені перегною так біля склянки золи. Акуратно, разом з грудкою землі перенесла розсаду з парника в лунки. Вона у мене навіть не повяла. Торік погода так догодила, що на моїй капусті практично не було гусениць капустяної білявки, тому не довелося обприскувати рослини отрутами.Капусту я прибрала до заморозків. Взимку я зберігаю капусту, підвісивши її за довгі кочеригі, але цього разу, за порадою вашої газети, я висмикнула капусту прямо з коренем і не стала обривати з неї листя. Так і підвісила. За зиму листочки висохли і як папером закрили качани. На дворі - вже травень, а в мене капуста міцна і свіжа. Ні жодної плямочки! Може, комусь мої поради стануть в нагоді - буду дуже рада.

Комментариев нет:

Отправить комментарий